tisdag 21 juni 2011

p&l

Så galet sjukt är det.
Om fem dagar sitter jag där i borlänge och jäser.


Vårat patetiskt minimala tvåmannatält är uppslaget bredvid frederiks och massa andras likvärdigt patetiskt minimala.

Antagligen sitter jag med mina kvinnliga med-peacare på varsin vikbar stol, fortfarande väldigt fräscha eftersom det bara är första dagen.

Min mage kommer bubbla tio gånger mer än vad den gör nu.
Okej bubbla var fel ord hörde jag nu, det låter som problem.

Min mage kommer att vara i 10 gånger mer i extas än vad den är nu, efter en dags fantiserande och början-på-att-packa-nde.


Solen kommer att skina och allting kommer vara panik och harmoni. det kommer vara somrigt och perfekt. det kommer vara peacigt och loveigt.
Jag är så galet sjukt taggad, jag vet inte vart jag ska ta vägen.




men det där med mage i bubblor/extas kan vi ju vända tillbaka till, eftersom allt det där ligger i framtiden ( om än så snar ) och bubblorna faktiskt innfinner sig nu.

Fick nämligen en sväng av panikkänsla som bröt min vanliga tankegång "vi-har-tält-och-silvertejp-allting-löser-sig" 





häromdagen och insåg att jag inte vet vad jag ska ha mig, vad jag ska stoppa i magen, vad jag ska sova på  och allt annat man borde tänkt på med bara fem dagar kvar.

I packningsväg har jag kommit fram till en hög




och i klädhögen ligger ett par mjukisbyxor.

Känns jävligt strongt! En bra grund iaf.
Hehe eller? 

Men jag ska ta tag i det där.. snart.

Måste säga att peace and loves hemsida är jäkligt bra, likaså appen man kan ladda ner om man har nåt apple-igt. tror inte den finns för android.

Appen är grym, man kan göra egna listor på artister man vill se, 

man kan kolla på satelitkartor som visar vart alla scener finns osv.
Sen när man väl är där ( nu inte om man har en ipod utan internet, men en iphone ex ) så kan man kolla "vilka artister som spelar nu" och grejjer, bra skit!

Även på hemsidan finns mycket bra grejer, det finns två filer att ladda ner tillexempel , en packlista och en manual för oss nybörjare 



Och precis just i skrivande stund släppte dom även spelscheman för veckan, som ni kan kolla här











jag säger bara, UNTZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar