fredag 17 juni 2011

Älskar att vakna upp till regn

Och det gjorde jag idag. Man får sånt lugn i sig!


Varje morgon när jag vaknar så tänker jag 
 " fuck, nu måste jag gå upp så inte min dag förstörs av att jag sover hela dagen ,sen måste jag försöka göra nåt vettigt


Men idag var inte fallet på det viset alls.
Jag snoozade en timme typ, låg och var halvdöd och lyssnade på regnet.Sen åt jag frukost framför tvn, och sen satte jag mig i sängen med en fet tekopp och en gitarr, 
fortsatte lyssna på regnet och plinkade lite.

Denna dag har skön stämning

Tove håller på att ladda ner pirates of the caribbean , första filmen med engelska subtitles
 ( mitt rättstavvningsprogram i denna blogg är ju fuckat ,på  subtitles hade dom som förslag att det stavades "sötliefen", like wtf? )




 jag ville se den efter att jag hade hittat massa klockrena bilder på weheartit,
 och man lägger ju inte märke till engelskan så jättemycket när det är massa svenska texter överallt.


















nu är ju inte alla från första, men det är bara den som vi inte har för den är borttappad..

så jävla guld!

Ska nog springa senare , men förövrigt ska jag bara dega idag - gilllllaaaa!

jag har några fler blogginläggg i skallen, så jag säger inte hejdå än riktigt haha

butt bye for now =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar