måndag 13 juni 2011

hej där

Jag vill bara informera er alla om hur sjukt duktig jag har planerat att vara imorgon och i samband med det förbjuda mig själv att blogga!

För när jag har mycket saker för mig så slutar det oftast med att jag sätter mig framför datorn för att "blogga lite snabbt" men så sitter jag o gör massa annat skit. 



Jag kan inte skylla på att jag ska lyssna på musik på datorn heller för nu har jag både älska mats ep i stereon, och timbuktus nya liggandes bredvid- så jag klarar mig!

Det jag ska göra är följande




  • städa mitt rum
  • slänga kläder i tvätten
  • stryka
  • klippa gräsmattan
  • kanske sprunga? 
( ja, jag har precis upptäckt punktforms-funktionen, hehe


Okej nu lät det inte så mycket bara för det men det kommer ta fett med tiiiiiid,
 så jag kommer fan inte göra nåt annat på hela dagen.

Men det är ändå rätt lugnt, eftersom idag har jag inte gjort ett jävla piss  så det kompenserar lite haha 

gustaf och jag sov till typ halvtolv eller nåt, sen låg vi och halvsov en timme till och sen åt vi frukost.
klockan 13.00 kom amanda till mig och 37 minuter senare satt vi på bussen till hallsberg för att sen ta oss vidare till marieberg och ruuuuuuusssta.

Där skulle vi handla tält men vårat fula-men-redan-mycket-älskade gay-lime-färgade tält fanns inte på lager så vi köpte istället en miljon plåster för 5 kronor och godis.
Jag köpte även en av mina favoritdeoos och en bodylotion som tydligen var identitetsförvirrad och var en duschkräm.
denna deo, luktar sååååå gott.

Ja, sen har jag picknickat i parken, kollat lite fotboll och sen hängt med anna =)
Vi gick och pratade massa och sen tog vi ett dopp i hennes poooool, ( måste vara något fel med mig, jag kan inte stava "pool" med bara två o, det känns fel. )

Nu ligger jag här, jag ska sova

heheh
pussss

( IMORGON SKA JAG FAN GÖRA PANNKAKOR TILL FRUKOST KOM JAG PÅ NU,  LIITE GOTT )

"imma be the syrup, she can be my waffle" , det var därför jag vart sugen



tove skrattade just så hon grät åt denna, haha den är fan lite kung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar