fredag 1 juli 2011

hejehejeheje

Mitt energiflöde här borta varierar snabbare än vad jag hinner säga "nu dör jag"
Natten till igår råkade det bli så att vi sket i att sova..

Vi kom hem till tältet vid tre eller nåt, efter kings of leon och korvstekning. sen kom det massa människor och timmarna rullade så hux flux var klockan åtta och vi hade inte sovit..
Då gick amanda och jag till sjön och tog med frukost och varsin maddrass och låg och mobbade ankor och sov, -mycket nice!
Dock så fick osovandet ta ut sin rätt på oss senare på dagen, jag trodde jag skulle svimma när vi var på maggio och det var människor öööverallt, vi hade inget vatten och aaa. inte bra.

Sen gick vi på all time low och stod näst,näst,näst,näst-längst fram.
Det var AWESOME

jag hoppade exakt hela konserten, skrek på alla låtar och det var helt galet hur energin bara flög på oss!
Precis när sista tonen ekat ut så kollade amanda och jag på varandra, SKREK, kramades och sen rålöpte vi upp till det andra festivalområdet, skrikandes även då, och kollade på ziggy marleys sista kvart. Spenderade även den dansandes.

ENergin var på astopp, ändå tills oskar linnros, då föll jag i djup sömn mitt på gatan hahaha.
Sen kollade vi på organism och the ark, sen somnade jag rakt som jag var i vårat numera svartpåse-klädda tält.

och sov NIO TIMMAR!!
fucking amazing.

Nu sitter jag i amandas mormors mysiga hus och har just duschat och ätit mig så mätt att jag nästan spricker.
Nu ska vi äta glass och sen om två timmar är det TIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMBBBBBBBUUUUUUUUKKKKKKKTTTTTUUUUU


GALET GALET GALET
så i am fortfarande living the dream. Tillomed igår när det regnade så hade jag ett "såhär-kan-jag-vara-hela-livet"moment.


HEIDÅÅÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar