fredag 22 juli 2011

Internetiskt retarded

............Har jag blivit! 


Shit man, förut hade jag med meningen "jag vet, jag såg det på facebook"
 i seriöst varje konversation, men det har totalupphört!
Nu är det tvärtom, jag får allt oftare höra 

"vadå har du inte sett det, jag skrev ju det på facebook :o " 



Illa det här.
Men jag är ju borta i skallen nuförtiden.
när jag kommer hem ,startar oftast inte ens datorn..

Så enda gångerna jag har tillgång till facebook är när jag snor jerrys iphone när jag har åkt ut först på vårat heliga spel, knackpoker.
Och eftersom jag aldrig åker ut så händer ju inte det så ofta






SÅ A
om ni tror att jag ska ha koll på vilka som har gjort slut, blivit tillsammans, badat nakna, wainat, kommenterat vädret eller vad fan som helst, så sluta tro det bara :) 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Oj, abou hassan va länge sen det var jag bloggade ._.



TISDAGS? right.

Men nu ska vi nysta lite, så kommer vi nog på varför datorn har varit orörd...


I onsdags efter jobbet, så åkte jag ,jerry och martin ut på toften och fiskade


"fiskade
"*


Vi åkte ut och stod och kastade lite ett tag men eftersom vi inte fick nåt då, 
och inte heller fick nåt när vi åkte hundra mil med spöna (spörna,spönen,spöarna? ) efter båten så beslöt vi att vi inte vill ha fisk,


 utan bara ligga och gooa i solen i båten i vattnet. Med lite musik och allmänt chillandee.
nice som fäään

Men tiden flög och plötsligt var klockan halvtio, vet ni vad det innebär när man har moppe, 
bor i vretstorp och ska fixa massa innan jobbet +man måste packa massa inför morgondagens äventyr?
Att man somnar sent.

Och försover sig, och stressar sönder, och nästan somnar på jobbet.

MEN SLITER VIDARE ÄNDÅÅÅÅ. bra som fan
är jag



Aja, och i torsdags så hände det en skit..
Min (mammas nya ) jacka försvann ur skåpet och den innehöll min nyckelknippa med moppenycklar, husnycklar och skåpnyckeln. -GUUUUUULD


Men mamma schwoopade in och räddade situationen , kom med extranycklar och skjutsade mig sen till världens ände.
Där spenderade jag kvällen och natten med massa go musik, massa kuddar,
 hot shot 2, chokladbollar och miicket trevligt sällskap!
Sen fick jag sovmorgon också, blir inte mycket bättre : )


Idag har det varit ganska nice att jobba måste jag få säga..
Vi sopade och blåste sågspån precis hela dagen, sen åt vi pizza till lunch och dansade,dampade och sjöng oss igenom eftermiddagen! 


och nu sitter jag här, chillar baaaaaas framför tv:n och väntar på att mamma och pappa ska rulla upp med chipspåsen som jag spanade in förut, choklad och en kopp kaffe :))

ska fortsätta med baaaaas
chillandet typ hela helgen har jag tänkt..
Stallde kvar moppen i hasselfors så jag tar mig ingenstans heller.

Men om nån är sugen på att umgås så får ni gärna rullla era rumpor hit . vore trevligt .




Nu ska jag sluta skriva, detta blev förjävla långt.


Haha, heidå <3




ps. 
dagens låt : (spelad en miljard gånger, nu när jerry och martin har insett att den är kuuung )



och två andra sköööningar






rhcp's nya!

AHJAAA
 PUSS HEI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar