lördag 23 juli 2011

Städning var visst inte så kul som jag trodde att det skulle vara...

Lullar runt här och blir bara mer deprimerad för varje steg jag tar, f uck, städa suger .. 



                      Äcklig som stryyyk är jag också, måste duscha och egentligen                                                                äta för jag är hungrig också, men jag orkar inte laga mat!


 Mamma och pappa och tove och anna lämnar mig idag så jag har huset för mig själv , vilket låter jävligt kul, men eftersom jag är så lat så har jag inte orkat styra upp nåt.

och moppen är inte hemma så om jag ska hitta på något ska det göras i vretstorp







Funderar på att dra med hårsprayen och bekanta mig lite med hängarna på staan.


eller nåt.

KOM OCH LAGA MAT ÅT MIG OCH UNDERHÅLL MIG


TACK 

jag fuckar även ur på min bloggdesign eftersom jag inte hinner göra klart nånting så ser det faaan ut.


erkänn att ni blir jävligt sugna på att hänga med mig? 
Äcklig och dampig.

NICE 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar