onsdag 13 juli 2011

idag är det inte sågspån under naglarna som gäller

...utan olja! 


Spenderade 6 timmar idag med att peta olja blandat med jord som har legat och gosat till sig i typ ett år.

Helt okej :)

Har inget vettigt att skriva idag really..
Hade en trevlig eftermiddag , först sov jag och sen blev jag upphämtad i en skev bil av tre skeva killar, 

åt en piggelin och rushade upp till gallaberget för att spendera en rough timme i det iskalla vattnet/på den rockiga flotten.

Hemkommen och närapå spyende av hunger
åt jag ett nudelpaket och en snabbpizza ( MÄSTERKOCKKEN )  och chillade sen runt nån timme innan jag moppade iväg till aron 

och spenderade resten av kvällen där med honom, damfotboll, popcorn och hans bångstyriga hår som aldrig ville bli nåt att ha.

Men efter många tårar och saxklipp blev jag äntligen godkänd och fick åka hem.
Han är nu snyggare än nånsin, och detta säger jag rakt ur hjärtat.






Nu ska jag sova 7 kvart i timmen i 5 timmar och sen skutta upp för en ny ljuvlig dag på sågen.

Kan trösta mig med att det är torsdag och då är det fredag efter det! ( woaa, kanske ska skriva en låt om det )

Hehihiheoho.

Gohdnatt


hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar