lördag 23 juli 2011

sådärja

Jag var så sjukt trött på att mittenbilden var så enormt stor och suddig på min blå design, så det senaste dygnet har jag lekt runt lite med olika grejer, och nu har jag iallefall bestämt mig för ett tag framöver :) 

Det blev  rosa, gulligt och blommigt typ.
Allt som jag inte ville ha.. men haha, jag är ändå nöjd, det vart lite lagom diskret och somrig, och jag mega-lovear bilden " THIS IS HOW IT WORKS


~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Just nu sitter jag och lyssnar på stairway to heaven och bara njuter och låter tiden gå.
Så oerhört fin låt .

Jag har städat typ klart mitt rum och jag har duschat och gjort mig fräsch, så nu känns världen mycket bättre <3

Om femton minuter cirkus ska jag rulla ner till sojas med aron för att handla chipppps och sen ska jag inviga honom i juno-ismen.

Awesome









Underbar film! Och big up till honom som räddar mig från ensamhet och misär denna kväll.

Nu ska jag gå, pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar