torsdag 7 juli 2011

känns helt okej

...Att nu både tåg och boende i götebååårg är bokat tills imorgon



och att denna goding ligger och glänser bredvid mig.

( tänkte fel och insåg för sent att den är spegelvänd, men ni fattar gräjjän

Är sjukt taggad!



Hade en skitbra dag idag
, trots att jag fick gå upp åtta imorse och åka i en båt utan tak i shorts mitt på morgonen när inte solen var framme = frysa ihjäl.

Men när vi väl tog oss ut på våran ö så låg jag och sov ett par timmar under massa filtar,

 och spenderade sen resten av dagen i solen, i en solstol
 med en hatt på skallen och ett grässtrå i munnen,
  sådär filmiskt perfekt.

Vi tog med en liten radio ut, så vi satt och läste, lyssnade på sommarpratarna blandat med vågorna 
och åt vattenmelon om vartannat. riktigt jäkla nice! 

    Vattnet i vättern har lyckats bli lite varmare nu , så jag var tillomed i och badade, plus att solen låg på hela dagen så nu har jag lyckats knö på lite färg på mitt skinn, känns micket bra :)



Just i skrivande stunder sitter jag på altanen med en liten chipsskål och en kaffekopp,musik och en mamma och chillar baaaas

Dock
börjar jag bli väldigt kissnödig och myggorna vill döda mig så jag kanske så småningom letar mig inåt mot mjukare domäner,

Men jag ville catcha this moment, för nu är det nästan så bra och somrigt som det kan bli.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar