tisdag 19 juli 2011

Utanför strilar regnet ner.


Sitter vid fönstret
I mörkret i mitt rum ,
 med en kopp te i handen
 och med morden i midsummers deppiga bakgrundsmusik i bakrunden.

Ser ut som en olycklig-kärlek-scen. Like "with or without you-scenen" från vänner


Förutom att jag är glad som as 
och suger upp och tar vara på allt mysigt i regnet , teet och mörkret :)


Kom precis hem från en galet lång promenad med richard.Nej nu ljög jag, vi gick inte alls långt, men vi pratade länge, och fastnade på skolgården i regnet.

Men det var mysigt :) 

Ja, jag är som sagt glad.

Jag har slitit bort all hud ( och därmed solbränna ) men jag är inte längre kolsvart på armarna.
jag luktar parfym för första gången på länge


Och ja, vafan . Jag är väldigt glad faktiskt .

                                        Även om jag sliter hårtt hela dagarna,
 inte får nåt sommarlov och jag måste åka moppe 40 mil om dagen.

Så äre luuuuuuuuuuuuugnt 



Jäklar va intressant inlägg.. tjatar om samma sak i typ tio minuter.
kan lika gärna säga det igen.JAG MÅR GÖTTHehihi. 


Nu ska jag sovaaaa! Godnatt 


kids, remember


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar