söndag 24 juli 2011

tjuhuuhuhu

Oskön dag.

Vaknade med feeeeeeeeeeeeeeeeeeet huvudvärk vid ett nångång, så sen dess har jag enbart suttit vid tvn/fikat.
Det är ju nice iofs men jävligt tråkigt :(

Igårkvällen var bra.

Först blev jag sorgsen i hjärtat för vi kom på att ica hade stängt för länge sen

sen blev jag lycklig igen för jag hittade en chipspåse hemma!

Vi kollade på juno och mös med dampolof som rivs.
sen kom jerry och jonte och vi spelade fifa.
Jag var trött. Det var kul.
Jag förlorade på allt. det sög lite.



Sen satt vi och pratade lite. A-holesen började prata om övernaturliga saker o spöken och grejer.
Skitkul mitt i natten i mörkret o jag skulle sova ensam hemma trodde jag. Hade lite panik.

Men mina föräldrar var inte partydjur som tur var, så dom kom hem innan mig som tur var hihi.



Nu har jag inget mer att skriva egnetligen.

Kom på att jag saknar mina eu-flickor jävligt mycket.  =( 













superfemman jU! 


Nu ska jag lägga mig och läsa "jenny" för tredje gången.


världens bästa.


PISSS O PUSS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar