tisdag 5 juli 2011

hej jag har ju blivit dum i huvudet

peace har fuckat mig.


( va FAN kan hon tjata om nåt annat - well tydligen inte )

jag är aldrig hungrig numera
eftersom min mage har kommit in i nåt " nejdå det är lugnt, du behöver bara ett nudelpaket om dagen"-mood. och det suger eftersom att äta är typ. min hobby.



 och nu klockan 3 på natten blir jag plötsligt pigg och dampar på att det inte finns nåt att göra förutom att sova.

Och möjligtvis äta, men det är fanimig jobbigt att dra ihop den slags gourmetmat jag är sugen på i denna timme så det får faktiskt vara för den här gången.



Sen vet jag inte om jag ska skita i göteborg nu på fredag, för allt är jobbigt och dyrt haha =( det som skulle varit så jävla överdrypande nice....



A vi får se hörrdeni, nu ska jag smyga ner och smeta ihop en macka bestämde jag mig precis för, 

och sen kolla på scrubs tills jag somnar.

Sounds like a plan to me 



Ha det bra hörrnu,, puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar