torsdag 14 juli 2011

Ljug om du behöver,det gör ingenting

Har lyssnat på denna låt 40-hundra gånger idag.

Älskar när man har lyssnat på en låt lite halvmkt, och sen plötsligt inser hur jävla bra den är






Från kylan in i värmen 
                           Jag kom och tänka på det nu,
 Kanske för att det är så tyst
Du som minns 
Du som vet 
Evighet som kändes som en evighet på riktigt 
Du kan låna mig igen 
Du kan förbruka mig igen 
Dom himlarna har lämnat mig för länge sen
 nu vet jag hur det känns 
Jag hatar att bli liten 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Du är bättre än du vet 
Mycket större än du vet 
Men det klär dig att du tvivlar på din duglighet 
Det gör man där vi kommer från 
jag förstår dig bättre 
Vill du nåt så vet du vart jag finns 





gråtfärdigt bra, samtidigt så glatt... love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar