söndag 3 juli 2011

oj oj oj

jag är helt galet trött. jag har sovit typ en halvtimme på detta dygn (eller förra? hur blev det nu...) 

Just nu sitter jag och ska precis sova men tänkte bara slänga upp ett inlägg men budskapet att jag lever



matter of facts, jag har nog aldrig levt så mycket som jag gjort denna vecka


Hursomhelst, jag har en miljard saker att berätta om, men jag orkar knappt trycka ner tangenterna nu så jag skjuter nog det på morgondagen när jag fått ihop skallen lite.


Jag har galet ont i halsen, kan knappt svälja eftersom jag har skrikit sönder den. ville bara säga det , för det suger lite. Men vad fan gör man.


Just nu sitter jag nyduschad med nyinpackat hår, nyrakade ben, nyäten, nyinsmörjd och ska precis måla naglarna. 

känns underbart efter en vecka i sörjan

Att "blommor på oskarsleden" ifrån fläcken som aldrig går bort rullar i stereon och att kaptenens autograf pyntar bordet som den står på sänker inte den awesome känslan jag har i mig just nu.



Nu ska jag lägag mig i min vackert nybäddade säng och sova alla kvartar som dom närmaste timmarna har att erbjuda mig.

Jag tackar alla en miljard gånger om för den bästa veckan i mitt liv.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar