torsdag 28 juli 2011

Fick en plötslig känsla av hur nice det vore med höst!





~Mysa runt i koftor och halsdukar... ( i höst kommer allt vara vinrött och marinblått för mig- så otroligt snigga färger


~sparka löv ,


~ krypa upp under en filt i soffan med en kopp te/oboy och någon man tycker om.


~Promenera hem med winnerbäck i öronen och bara andas den helfriska luften.


Jag lovar att när hösten väl infinner sig så blir jag bitter och kommer bara att klaga på mörkret, tröttheten och skolan och tycka att jag var dum i huvudet som skrev det här inlägget, sådär mitt i sommaren


Men jag ville iallefall få ner känslan jag har just nu på papper.
Eller. skärm.


ja, jag är på ett riktigt mysar-mood just nu.
Och eftersom jag inte tänker tvinga hit någon så får jag väl helt enkelt mysa i min ensamhet.


Jag står mellan att kolla på one tree hill, scrubs, harry potter 7.1 eller the dark knight ikväll..


Sen dricka lite te.
Äta nåt gott som jag får ner i halsen.


 jag har en otroligt skön och lugn känsla inom mig.


Tror det kan bero väldans mycket på denna underbart vackra låt.



"O children
Lift up your voice, lift up your voice
Children
Rejoice, rejoice

Hey little train! We are all jumping on
The train that goes to the Kingdom
We're happy, Ma, we're having fun
And the train ain't even left the station

Hey, little train! Wait for me!
I once was blind but now I see
Have you left a seat for me?
Is that such a stretch of the imagination?

Hey little train! Wait for me!
I was held in chains but now I'm free
I'm hanging in there, don't you see
In this process of elimination"



SÅ sjukt fin som sagt.


gjorde en liten höstbild amanda-style som liksom speglar detta inlägg








väldans fin.
Nu ska jag gå och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar