lördag 16 juli 2011

Tjuhuw bre



Rackarns vad tomt det har blivit på denna blogg!

Dåligt med besökare också, men det kan ju å andra sidan ha ett samband med meningen över, nu när jag tänker efter.
Men working class hero som jag är så är jag såpass sliten om kvällarna att jag fan inte orkar blogga någe vidare intresant, roligt eller vettigt.
Och när alla dom tre komponenterna saknas så sjunker ju bloggen i braighet. därför klandrar jag er inte för att ni har slutat kika in .

bara lite.

Kan ju säga att jag tycker bättre om dom som fortfarande läser.
men whatever .

I torsdags var jag alltså hos elvira, och fick träffa henne, anna,lola, linnea och ina! En så kallad vretstorpsflick-get-together.

Det var riktigt trevligt, först åt vi mat, sen var vi ute ett tag och tävlade och lekte och sen satte vi oss och kollade på "21" och åt godis!
Jävligt bra film, jävligt gott godis och jääävligt bra sällskap!

Igår
åkte jag då till emil och träffade ännu fler trevliga och mysiga människor.
Vi kollade på "upp", åt godis igen, heheheh,kollade på baksmällan, gick på promenad, kollade på sagan om de bannlysta, 

en fucking version på 45 fucking minuter ( dålig bildkvalité, dåligt ljud, killhumor ) så jag somnade .
Sen drog vi på nån mer film, då somnade jag igen och vaknade typ halvtre och då åkte jag hem.
Sjukt borta i huvudet var jag, somnade inte förens halvfyra, hemskt för en tant som mig.Seriöst.

Imorse skulle jag ha plågat krogen-premiär-igår-jerry med en springtur tidigt på morgonen men jag ballade ur och sov istället till typ halvett. Mehe.
Vad jag gjorde sen på dagen vet jag inte.. Trallade runt mest och njöt av ledigheten!'


Mot eftermiddagskvällen åkte jag för att kurera en ensam människa ute i betongdjungeln, det var riktigt trevligt även det! : ))

Nu ska jag lägga mig och sööva i några timmar , sen vet jag inte vad imorgondagen bjuder på.
Är det bra väder drar vi o badar, annars blire det mjukisbyxaaN nedför hela slanten!

Hursomhelst, blir det nice.

GODNATT 




haha. The Soggy Bottom Boys – I Am A Man Of Constant Sorrow
guld ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar