måndag 22 augusti 2011

Vill egentligen slänga upp ett skrytinlägg

angående hur otroligt gött jag har det som är ledig idag, när ni andra jobbar eller pluggar.

Men sen insåg jag att det är fan ingen idé, jag kommer ha det mycket o-chill i höst o det vet jag om..
Så det känns bara dumt att ba " UNTZ UNTZ UTNZ nananaaa jag är ledig och det är inte niiiiiiiiiii"

Aja.
Klockan är tio iaf, och jag gick just upp. Är ganska död.

Igårkvällen var jättemysig , jag åt min första kräfta och sen åt jag typ tre till.
Vi hade hattar som sig bör, och haklappar och ljus och ostpaj och kex. Ja det var riktigt grownup-style!



Alla var så fina förutom walle som var ful.
Vi lyssnade på musik och häääängde mest, finfint :)
Moppade hem vid tolv för jag var astrött o nu sitter jag här.



 både mamma o pappa har ringt och tjatat om att jag ska äta smörgåstårta till frukost för den blir dålig snart så okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå då gör jag det då.

Hörde ryktas om one tree hill också.

FIN MORGON!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar