söndag 21 augusti 2011

jamendåså

Nu är jag vaken och uppsittandes, jag har hittat sladd till datorn och det är fred på jorden.

Pretty much.


Jag inser när jag skummar genom min blogg att jag har lyckats lämna endel luckor över de två senaste dagarna så jag ska nu fylla i dom åt er, så ni kan sova gott inatt.

I fredags: Åkte vi då till erikssons på kvällen och satt i deras nya utbygge hela kvällen och ååååt som bara fan.
Ost, jordnötssmör , bröd och frukt och ......... cheeseballs.
Det var riktigt nice, fick träffa min ida och lite mer trevligt folk :))
Så bra kväll.

Lördag ( igår alltså ) : Vaknade klockan tolv ( sovit elva timmar ) och hade världens jävla magvärk.
Jag fattade ingenting så jag låg och tyckte synd om mig resten av den dagen.
Låg i sängen till halv fem och trodde att jag typ skulle spy eller dö, men sen kom jag på att det var mensvärk ( HAHA smart tjej ) så jag käkade två ipren och sen var jag på TOPP igen.

Så jag fick så vackert åka med och beskåda systers konfirmation del 1
i församlingshemmet.
Det var enormt länge och enormt tråkigt.

Okej, det var lite kul ibland, när ungdomarna fick uttrycka sig på sitt stakiga-mycket tonårsmässiga sätt.
Prästen : Ja, och vad ser vi här på bilden? :)
Tonåring : Eh. ett hus.
Prästen (tålamodigt ) : Ja, ett hus... Nån som kommer ihåg vad det hette?
Tonåring : Eh.. Nej :s
Prästen ( fyller i och försöker igen ) : Kommer ni ihåg vad vi gjorde då?
Tonåring : Vi.. .gick in i huset.


Hahahha jag hade lite kul åt det, mamma tyckte jag var en dålig kristen tror jag, som skrattade åt dom stackars barnen så det hördes :$

Sen blev det inte bättre av att jag av misstag råkade dänga toves brand new bibel i marken framför prästens fötter efter cermonin, var inte lite pinsamt heller.


Sen åkte jag iallefall till finnerödja med en väldig fart och möttes av en stor hög med vackra tjejer!
Kände att det var helt okej att spendera en awesome kväll med dom, så det gjorde jag.

The occasion var att ellen fyller år om en vecka , så vi smygfirade henne lite.
Vi körde lite lekar som blev galet kul , typ irländsk julafton eller vadfan det hette och säckhoppning!
Sen dansade vi , åt tårta och lallade runt och hade det gött mest, riktigt bra kväll

snor lite bilder från ida så ni förstår gräjjän :



taggade tjejer! 


köööööööööööööööör ba kör! 
hanna är nere för räkning..




poss på sötnosar


födelsedagsbarnet to be! 


DÄNCE maddafakka!
Gissar att det är håkan som rullar



Och världens godaste tårta!

Söndag: Vaknade hos ellen av att pappa ringde typ halvnio, så jag flög upp och sminkade mig och grejjade för då skulle vi till kyrkan för konfirmation del 2

Vilket var, om möjligt, ännu segare än del 1

Jag är ingen kyrkmänniska, jag är inte det:
Jag klarar inte av all dethär syndernas förlåtelse, trosbekännelsen och alla sånger.
Jag är en dåligt kristen antar jag, jag skrattar åt det hela. Misstolkar. Fjantar mig.

Så jag och pappa hade kul i små perioder åt den hela grejen, men allt som oftast var det riktigt trögt.

Typ 345 timmar efter att vi entrat kyrkportarna så släppte dom ut oss och vi rännde hem på två röda.

Hemma serverades det fika och smörgåstårta ( satt jävligt fint )
Satt och dravlade lite med kusinen och diverse släktingar, men när fikat var uppätet så drog jag mig ganska omedelbart till mitt rum och har... chillat här sen dess.

Var ute i solen en sväng men insåg snabbt att det här med solbränna kan jag ju bara glömma i år, så jag la mig och bloggade istället, haha. Skadad.



 Nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv.
Borde städa på mitt äckliga rum lite, innan jag fixar mig och åker på kräftskiva hos elviiiiiiizzz.

Men det kommer nog sluta med att jag går ner och tar en liten bit smörgåstårta......
......och sen en till.......... och en till.......


HEHE
better stop , för nu blev det lååååååångt

hejdå pusssssssssss
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar