söndag 14 augusti 2011

shit jag borde verkligen börja jobba på att vända rätt dygnet

Nu sitter jag här igen,klarvaken och med datorn i knät.

 klockan är tre minuter över tre och jag hade tänkt att gå upp nio imorn.

Nåja. Tio iaf.

Men som den bebis jag är behöver jag tio timmars sömn cirkuuuuuuuusss och alla vi som har läst breddningsmatte på gymnasiet kan ju räkna ut att detta går inte ihop.

Speciellt eftersom jag har ett oth-avsnitt att se klart och efter det så blir det nog ett till...


Aja,
 anledningen till att jag inte somnade ikvällas var att jag fick besök i form av richard och gustav.
Dom kom runt elva-tolv nån gång tror jag och åkte hem precis, efter några timmar av prat och SoG-kollande.

Micket trevligt! :)


löf på dom



~


Jag funderar på att skita i att sova
och istället gå upp supertidigt ( nu ) och äta frukost.

Visst vore det hurtigt
? Vara uppe innan tuppen liksom.
Se solen stiga upp. Skaka liv i mamma och pappa och lura dom att dom är skitförsenade till jobbet.
Städa på rummet, äta lunch och sen är klockan 7 AM.

Då går jag och lägger mig igen!
Blir fan sugen

Men ändå. 
Nåt säger mig att det vore dumt,nu när jag ska börja jobba på att vända tillbaka dygnet.....

 därför ska jag nu ta lucas och resten av gänget o gå o lägga miiiiig.

G'naaaaaaaaaaatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar