tisdag 30 augusti 2011

Meine tag

Började med depp, fortsatte på hög nivå , fortsatte sen med cirka tre timmars sömn och nu sitter jag här.

Deppet var då stunden jag insåg att jag hade gått upp aaaallldeles för tidigt.

 okej, 1 ½ timme kanske inte låter så brutalt men jag var verkligen helt död imorse och fick tvinga mig upp ur sängen, gråt och blod liksom.

Fixade mig och det slutade med håret i toffs och mjukiströja. Orkade verkligen inte.

Kommer ner i köket och inser situatiiiooonen. 
Fan vad jag grät då

Men så la jag mig i min fortfarande varma säng med full mundering och lyssnade på radion och halvsov ett tag.
Det var verkligen underbart! Ska nog göra nåt liknande imorgon, löst skönt.

Till skolan kom jag tillslut iallefall
, hade en skitsoft företeagsekonomi lektion, där läraren mest diskuterade vilka yrken som ses som "mest attraherande" . Vet faktiskt inte varför.

Sen hade vi ingen italienska OCH fick jobba med tyskan hemma.

Equals :



Big untz på det! 

Var hemma strax innan halvtolv , åt köttbullar och makaroner, somnade och sov till halvfyra.
Braadäääär.

Men nu har jag pluggat litelite tyska och läst igenom företagsekonomin, så lite duktig har jag varit.
Och ätit kladdkaka.
Och börjat packa i min lilla fina väska som min söta pappa kom hem med förut.
Nu börjar det dra  ihop sig. 

Och lissnat på en maaaaaaaasssivt bra platta som allas vår general nyligen släppt : 
General Knas – Kärlek & Revolt

och varit allmänt het, youknow.










Måste få släppa loss mitt fotogeniciska jag ibland



HELT O K dag alltså.

Imorgon kommer ellen och emma med mig efter skolan och vi ska då tvinga på vretstorp kakor.
Finfint.

Ni får ha det braooo darlings.
Puss! 
från en normalare dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar