onsdag 17 augusti 2011

Så du är bjuden till garderoben att gå på en skelettvernissage

Haha.

Klockan är nu två.

I vanliga fall gick jag upp för en timme sen.
Jag har antagligen nyss ätit frukost och sitter kvar framför tv:n med ett scrubsavsnitt framför mig.
På sin höjd har jag byxor på mig liksom.

Idag har jag hunnit gå upp, åka och jobba i fem timmar, ätit, åkt hem, duschat och gjort te och satt mig här i  min varma goa säng och kollat facebook riktigt noga








Det är fanimig inte illa, det sätter en del saker i perspektiv så att säga.
Denhär dagen blev liksom dubbelt så lång.

Ah. Sånt kan vara coolt.

Det var mest det jag hade o säga egentligen.
Är hemma ikväll o tar det lugnt.

Nu ska jag mysa ner mig med täcket. Fan va götttt <3

Phoss



Albin Gromer – Tillsammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar