tisdag 2 augusti 2011

Jag vet inte riktigt vilket mood det här inlägget kommer få gå i , eftersom jag själv är ganska torned...

Jag vill skriva :

" ÄT MIG! seriöst. skjut mig i huvudet, ät mig, konsumera mig. gör det snälla för nu orkar jag fanimig inte vara sjuk längre "

För det är så jävla sant.
Just nu är jag i ett läge som ser ut såhär 



att jag inte har energi för att sitta upp, men om jag ligger ner så får jag ingen luft.

Ganska knölig situation faktist.



Och jag ärtrött på att vara sjuk!
Inte bara för att jag missar jobbb och därmed pengar , det suger iofs apröv men jag har fått acceptera nu att jag kommer få ut lite mer än hälften av det jag hade planerat.
Det är inte bara det.

Jag har haft feber konstant sen i... onsdags. Det är 6 dagar!
Jag ser fortfarande ut som ett freak på halsen .. såhär är läget 

Så ah , det är bättre men inte bra

och det är så jävla tråkigtttt.

Det är sol och vackert väder medans jag sitter och febersvettas i skuggan.

Alla ränner på massa roliga och trevliga saker
medans jag 
inte ensorkar  sitta upp under en hel måltid utan brukar få ta en paus o lägga mig ner..

Jag vill bada med mina vänner, jag vill åka båt,jag vill vara i vårat skånehus, jag vill vandra runt i simrishamn på kvällen med jazzmusik i bakgrunden , jag vill jobba, jag vill springa, jag vill spela fotboll, sola, äta, sjunga ( kan inte ens prata knappt ) och bara ha det lite bra :(

Så sjukt trött på att vara sjuk och trött.



Men samtidigt så är jag på ganska bra humör .

Jag satt och kollade lite bilder på facebook, från en mysig picknick och en mysig tjejkväll och en del annat fint.
Jag lyssnar på lite fin musik och jag börjar äntligen se ljuset i tunneln på denna djävulssjukdom.

Jag har även världens bästa sommarpratare att lyssna på och ikväll spelar timbuktu på allsång på skansen :)


så jävla rolig, gaaah.

Så därför tänker inte jag vara genomdeppig.
Iofs så blev det väl övervägande depp och klag men come on- give that one to me? 

Nu orkar jag inte blogga mer, nu ska jag hitta ett svalt ställe och göra något banbrytande med mitt liv- sova!! 


Heheh. hejdå : )


right? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar