fredag 19 augusti 2011

H tothe EJ

Guld! Blogspot funkar igen.

Hade ett mindre psykbryt igår
när det vägrade låta mig blogga. Gah.

Inte för att gårdagen var så fruktansvärt händelserik men ni vet, jag har ett beroende att cyberhävda mig.

Jag gick upp typ halvtio, åt frukost, städade hela nedervåningen, dammsög och allting :o
 Magaad.

Sen fick jag väl en sån chock eller nåt, så jag trillade raka vägen tillbaka i sängen och låt där ett par timmar och mös o sov.

Sen ryckte jag upp mig och städade mitt rum , lagade mat ( varma mackor och våfflor, nonomnomnomnom )
OCH duschade. OCH sminkade mig

OCH åkte ner till pizzan och åt en torr kebab i bröd tillsammans med richard, gustav och martin.

Sen kom chrisse och då gick vi o köpte godis o grejjer och rullade sen bort till
the kingdom of looking-at-movies.


aka.

Richards vardagsrum.Innehållande en majestätisk stol,
 en soffa, en oskön stol men ändå,
biosystem, hundratusen filmer,
 en högljudd jävla fogel,
 massa godis, chips, dipp och drickor.

Som gjort liksom.

så vi slog ner våra fina rumpor och gjorde som sig bör- spenderade kvällen och halva natten med att kolla på film!


eller ah, det blev bara tre filmer eftersom vi hann med lite allmänt flum emellan.


just chillin'...... livin'


eaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagle


Glaset man får om man beställer en large dricka på mcdonalds i USA.

En riktigt trevlig kväll. Jag veknade runt halvtre och åkte hem och dösov lite.

Nu sitter jag och dricker te, fryser om fötterna och kolllar på roliga cupcake-recept eftersom jag ska baka dom till lilla sisterz komfirmation ( or something like that )

Helt okej eftermiddagssyssla.

Ikväll blirdet att puttra iväg och fira att erikssons har lagt tak.
Jag kommer alltså äntligen få träffa ida, så det ska bli jättekul :))

Nu ska jag trotsa regnet och ååka o köpa strössel och philadelphiaost! Allt för min syster.

Hejdåå pajasaaaaaaer 




pooss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar