torsdag 4 augusti 2011

svettig och förjävlig

Idag har jag hunnit

  •  haft 37.2 graders feber, vilket var rekordlågt och kändes galet bra

  • blödit näsblod

  • kollat slut på alla one tree hill jag laddat ner

  • dampat på att internet är så långsamt som det är . det laddar ner med typ 25kb/s. Vet inte vad det betyder men det händer inte ett jävla sKit så jag fattar ju att det är löst dåligt

  • lyssnat på olofs sommarprat igen, sjukt bra fortfarande

  • legat i sängen

  • legat i sängen

  • ätit hallon

  • legat i sängen

  • kollat på scrubs

  • gjort en fotobeställning

  • lyssnat på håkan hellström

  • somnat och vaknat svettig och förjävlig


och nu sitter jag här.

Håkan går fortfarande i hörlurarna och det är inte bra för mig!

Han signalerar om dans, sommar, lite småcrajsyness och peace and love.
och det är inte såna känslor jag vill ha inom mig för då blir jag ännu tjurigare på min äckliga sjukdom 




åh.




Men jag är som sagt på bättringsvägen och det känns awesome.


Förlåt att jag klagar så micket på att jag är sjuk och att jag inte skriver om nåt annat..
Men det är liksom det allting kretsar kring just nu så det blir så =/ 

BLIR BÄTTRE SNAAAAAAAAAAART!

Nu ska jag äta. 
Håkan keeps on singing om en hamburgerbar och min mage kurrar.

ehih pussss


Mr hamburger..
 OM DU VILL HAAA MIIG
NU KAN DU FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MIG SÅ LÄTT

( OH DID THAT JUST HAPPEN!?!


HEHEEH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar