torsdag 25 augusti 2011

Ajfan, knäckte just tummen helt snett

Det var skitdumt. Nu gör den ont och måste knäckas tillbaka men jag vill/kan inte. Skit dååå.

Jag ligger i en fet tröja i min säng och är just hemkommen från örebruuuu där jag spenderat min eftermiddag tillsammans med ellen och belli.
Vi vandrade lite i affärer ( hittar såklart inget nu när jag har lönen liggandes och dallrandes på kortet ) och gick tillslut till Snubben För Dagen som skulle nåla färg på dessa två.

Jag var tvungen att gå till tåget
så jag hann inte se nåt av det, men nu har ellen iaf tatuerat ett hjärta på typ ankeln eller vafan det heter. Blir nog skitsniiiggt :)
Belli fyllde i sitt ankare på handleden.
Fasen, inte utan att man blir lite sugen..........................

Men jag får stilla mig ett halvår iaf.

Idagdagen rockade lite
. Chillarlektioner för det mesta , sen hade vi klassråd, = fika

men henrik som skulle bakat idag hade G L Ö M T fikat hemma.

Så tina räddade situationen genom att cykla hem och hämta äppelkaka.

Medans hon cyklade så kom mattias in med chokladflarn...

Och när vi ätit upp båda sakerna så kommer

ÖRJAN IN MED MUNKAR


jaa ahahha vad säger man...




omnomnomnom säger man.


Bilder från tattooootillfället kan ni få nu när vi ändå langar bilder.





S Å
har min dag sett ut.
Nu ska jag äta för jag hungrar ihjäl litegrann, sen får vi se vart den vilda natten tar mig!

Dagens dear/sencerely : 










so true..





HEHEHEH


PUUUUUUUUUUUUUUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar