måndag 29 augusti 2011

gotta love my fresh-aaass rooooooom

Fick kämpa med mitt lilla "inte-sätta-mig-vid-datorn-om-rummet-inte-är-städat" -löfte idag.


Kändes halvmotiverat att ta tag i det när det såg ut såhär


















Hittade bättre saker att göra



HEHEHE
Vet inte varför jag bestämde mig för att fota skiten, antagligen för att skjuta upp städandet ytterligare..

Men eftersom jag sitter här nu
så betyder det att jag tog tag i mig själv och städade tillslut!
Götta är det. ligga nyduschad i sängen i ett nystädat rum är fan det bästa som finns.

Och finally, honiingsmackor, te och one tree hill får avsluta kvällen!

( DOCK KOM NYSS DEREK IN IGEN - skolbal - FUUUUUUCK )


uusuchchhch.


HEHE

en sånhär också : 

heheheehhehhehehehe

Puss och godnatt finingar! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar