onsdag 3 augusti 2011

åt nyss en hel jävla hamburgare

Det var underbart.

Något mer som är underbart
är one tree hill.  hur sjuk jag än är så ligger jag och skrattar, gråter, aaaw-ar och hoppar till åt det konstant, i min ensamhet.

Andra saker som är underbara är chokladmuffins, luften utomhus nu när det precis har regnat, att ge en liten kanin den maten man vet den älskar så det får det där rycket och börjar as-äta-

Och för att inte nämna veckorevyns rockiga medskick.

visst kompletterar den verkligen min sommaroutfit? 

hehe.



Ja, jag är på ett bra humör som ni märker.

Det har jag inte varit idag.. febern som till min lycka igår var minimal var tillbaka idag och knockade mig med full kraft :l

Ont i halsen som aldrig förr har jag haft också, samtidigt som näsan har fått för sig att köra sitt eget race och bli snuvig mitt i alltihop?

så jag har legat och bara tyckt jävligt synd om mig själv hela dagen.
Varit på "ät mig-mood

Men nu är det bra!


Måste berätta en underbar sa
k, som ingen annan än........ Typ jag själv
kommer fatta innebörden av , men fuck it.

Jag låg och lyssnade på timbuktus sommarprat ( som var riktigt bra )
och varje gång han pratade om sin musik och en låt började spelas så hoppades jag på att det var den låten han precis pratat om , men det var alltid nån annans musik, nåt hootaheiti-skit.
Så det sög lite.. 

men så hade han precis berättat om bilolyckan han och hans vän hade, där bara han av dom två överlevde , och om depressionen han hade efter det, och sen sa han
 "och den första låten som jag lyckades skriva när jag kommit över allt det här var den här . Oavsett vad "

Och typ sekunden innan han sa titeln så fattade jag att det var den på nåt sätt.
OCH DET ÄR MIN FAVORITLÅT AV ALLLAAAA

och den är inte så känd
. det är det! Han spelade inte resten av ditt liv, alla vill till himmelen eller det löser sig
utan han spelade just min favoritlåt av alla.
Det var verkligen en såndär liten grej som gör en så glad :))




Nu ska jag sätta mig och kolla på nån film med mina päron medans alvedonruset håller i sig haha :)

Ni får ha det så braa ! pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar