lördag 6 augusti 2011

ännu en daag, med ingenting gjoort

Tjaaaaaaahsp.


Nu har jag inte bloggat på två dagar
o då kan jag tänka mig att den lilla summan besökare jag lyckats jobba upp dom senaste dagarna gör som lönen 26e och blåååååååååååååser bort

Och det är väl fine by me, jag har faktiskt inte haft något intressant att lägga upp i dagarna och inte heller energi till att hitta på nåt annat haha!

Men jag tänkte mest säga tja, jag lever , jag mår bättre .

Hade ingen feber igår, har lite idag.
Hoppas på att bli bättre snart idag också
kollat på one tree hill idag också


Haha, så här är det inte så skandalöst så att säga! 

i'm keeping it real. hehe.

Nu ska jag lägga mig i bingeN och dra på nån trevlig film.

Antagligen hittar jag ingen och kör på one tree hiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllll men jag försöker iallefall variera mig lite, det kan jag väl få cred för?





avslutar med en fin bild för stämmningens skull
PUSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar