lördag 13 augusti 2011

Goder natter

Klockan är nu två på nattkvisten.
Jag vet inte om det beror på det massiva månskenet inatt
den feta chipspåsen tove och jag nyss drog,
 eller faktumet att jag sov 1 ½ timme förut ikväll melllan halvtio- elva som gör det, men
 hursomhelst så är jag väldigt pigg.




Jag har haft det bara fint ikväll föresten. tackar som frågar

Åt massa gott o grillat med folket och låg sen i hängmattan och filosoferade ett tag.
Kilade upp och göttade mig i lite tree hill för att sen falla i djup sömn.

sen jag vaknade har jag mest suttit på facebook och pratat med john.
Han säger så fina saker, var tvungen att spara två av dom.


~


Det är inte utan att man blir lite stum faktiskt, 
ingen konversation en nyvaken flicka förväntar sig att trilla in på en kylig lördagskväll.


Men so be it. Inga fel alls.


Nu ska jag kolla lite på one tree hill  ( herregud, jag kommer döden dö när jag inte kan kolla på det längre- när säsongerna tar slut! )


Tänkte att ni kan få en trevlig bild ifrån midsommar.
Kanske sprider lite sommarvibbar , eller så skrämmer den er till söms.

Winwin eitherway


jag hade damp även då.

PUSS O HEJ O GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar