onsdag 31 augusti 2011

Så. dags att pausa musiken

För en gångs skull, och ta en liten landning i allt runtflygande.
Hehe, passade ganska bra där faktiskt.
Since we are leaving in... exakt tio timmar faktiskt.


Men ja, paus var det.
Kvällen har ju inte direkt tagit det lugn
t, med stressade föräldrar, sega barn, väskor, vikter, packning och grejjer hit och dit.
Nyss satte vi oss ner med ett vänner-avsnitt och en påse tyypostbågar fast dom var inte bågar. dom var ganska raka och knöliga. skitgoda iaf.

Men vi bara kastade i oss och sprang därifrån, haha...

Ja, så det är allmänt stressig stämmning här hemma.speciellt vad det gäller packningen..
Mamma tror typ att vi kommer gå runt nakna utan pengar med skavsår och snoriga näsor i fem dagar.

Haha, men ahja. Så kan det gå.


Idagdagen var iallefall löööööst mysig! 
Morgonen var väl lite pain med matte som jag inte fattade nåt av, men sen var det en chill företagsekonomilektion ( VAD HÄNDER? )
sen lunch, köpte godis, låg under min jacka och mös och lyssnade på musik under hela idrottslektionen.
Det regnade, thats why jag låg under jackan.

Sen kutade vi lööööööööööst till naturkunskapen och satt och ritade på ett papper och våran awesome lärare erbjöd sig att spela musik!kopplade in högtalare och allting och emma och jag fick vara maestros.
 så det blev lite queen och lite five for fighting.
Det plus värsta åsk/regnvädret utomhus gjorde det till en nice lektion :d

Sen grät emma, jag och ellen ända tills vi kom hem till mig för vi var blöta och hade panik.
Sen drack vi varm oboy och klämde ner oss i min säng och halvsov och lyssnade på musik typ 40 min. underbart!


Eftermiddagen spenderades sen med att pracka på vretstorps befolkning kakor
.
Solen kikade fram och hela trippen var allmänt lyckad, 30 burkar såldes!
exceptionellt.

 men ah, vi är ganska exceptionella.

Om jag känmner mig själv rätt så hinner jag nog slänga upp ett inlägg imorgon bitti 
Men annars så.

Hejdå sötsnosar. Vi hörs om fem dagar! typ :)

arriverderciii




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar