onsdag 24 augusti 2011

När allt är miserabelt flyger en ensam drake



Okej , det var en dålig titel. Allt är långt ifrån miserabelt.

Men det är bästa snutten ut låten justnu, vad ska jag göra åt saken? 


Nej, men seriöst nu.
Fan va glad jag är.

Allt känns bra nu. 

Skolan idag var mycket bättre än igår. Vi hade lektioner som kändes fräscha eftersom vi fick träffa två nya lärare och hade ett nytt ämne. Gillade båda lärarna också. Win.

Förövrigt så har det varit en skööön dag. 

Lyckades förvånande bra med att sälja kakor till trevliga och blivande feta samhällare.

Kom hem och möttes av nybryggt kaffe och annas nybakade chokladbollar.


Fick ett ryck och dammsög (dansade till pencil full of lead hahah och dammade och städade på mitt rum, fixade iordning på nedervåningen med mina småssiisters och sen bytte jag om till mjukiskläder och SEN startade jag datorn.

Fan vad jag har mognat måste jag få säga.

Har satt upp som mål ( kom på det idag ) att jag ska ha fint på mitt rum och göra alla läxor innan jag startar datorn på kvällarna nuförtiden!
Mycket smart av mig ( oj oj oj vad jag skryter idag, men vafan ) eftersom annars slutar det oftast med att jag sitter och låter den äta upp kväll efter kväll, med mycket dåligt samvete också ska tilläggas.

Men nu är det slut med det! 

Gogogo.

jag har även börjat gå upp tidigare på morgnarna nu
, så jag har ca 1 ½ timme på mig att fixa kläder, äta frukost och sminka mig.
Verkligen skitskönt, dels hinner man bli hungrig till frukosten och så kan man verkligen ta det lugnt och göra det mysigt för sig, inte bara stressa.

Idag fick jag min lönespes också
, känns micket fint.
Man ska ju inte prata pengar så jag gör väl inte det, men det känns sjuuukt fett att inte gå runt och vara fattig.
Och att jag kommer ha kvar typ hälften av lönen när jag har köpt allt jag vill ha just nu!
( har faktiskt en lista nu, ni kan få se den sen hehehe )


Vidare då, varför jag är på så bra humör just nu.
 Jo jag kollade nämligen igenom mina bilder och såg massa sköna screencaps.
Slänger upp dom!

en del är bara fina minnen, en del är såna jag sparar för dagar då jag tycker allting suger och behöver en egobooost och en del är bara random awesomeness :)


Hehe, undrar vad jag taggade till här? :)) 



Haha. Bara. Haha 


Damp en kväll


hihi egoboost 1 


hhihi egoboost 2 <3 




So . True, Sen sommarnatt detdär.




Awesomeness


Untz


ERKÄNNANDES-BEVIS


känsla


sommarminne


En överfunderare kallad herman


Haha, skapades under perioden av alldeles för många facerapes

Denhär tog jag nyss, rekordbesökare igår! 






Sånt som får en att le helt enkelt! 
Så ah. Brabrabraarabbra är det härborta på kapuragatan 5.

Var såpass uppe med tuppen så att jag hann ta kort på migsjälv imorse också, innan jag vandrade till skolan.

Såhär såg deeet ut

EAGLE





Gotta love that webcam with 0.5 megapixels who make look like cookiedough.

Nu luktar det pasta, så nu ska jag börja dra mig mot köööööööööket.


Hoppas ni andra också är på jävligt bra humör, om inte så hoppas jag att ni kanske blir lite gladare av att jag är glad... Delad glädje är... hälften så mycket .. Eller dubbelt? Doesn't make any sense to me MENMEN


PUUSSSSS










heheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar