tisdag 16 augusti 2011

tjentjena

Fikat varade i tre mycket mysiga timmar och utvecklades sen till en kvällsplan bestående av eld, korv och niklas stuga.


Sagt och gjort, köpt och moppat så samlades vi, en trevlig skara ,
märkligt nog engelsktalande,
men ändå söta,
 personer med varsitt paket korv och spenderade kvällen med att flambera allt ifrån korvpaketen till tuttifrutti-godisar.

Tyvär var jag tvungen att avvika tidigt för jag blev inringd till att jobba imorgon. Vilket jag iofs är väldigt glad över, ju med deg desto bättre!Så jag hann inte träffa mina tomtar så mycket som önskat- men bättre än ingenting! 



Skulle bort till jerry och hämta saker sen när jag kom hem men blev kvar och talade minnen i fanimig en timme minst så nu är klockan lööööööööst med mycket och jag kommer hinna sova typ 6 timmar inatt - WIN

Men så är det att vara back in biz igen
. aldrig en lugn stund av ro. Eller vad man säger


ANYWAY- I LIKE IT

Nu ska jag sova 40 kvart i timmen. Cirka.

Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar