måndag 15 augusti 2011

Buddy you’re a young man, hard man

Shoutin’ in the street gonna take on the world some day
You got blood on yo’ face
You big disgrace
Wavin’ your banner all over the place







Hehe.
Har haft queen-eftermiddag. Riktigt nice faktiskt :)
Började med att jag ville lyssna på en. Sen blev det 40 flikar typ med olika youtubeklipp haha.
Så nu känner jag mig genomlyssnad för ett tag! 

( ändå sitter jag och lyssnar på Queen – Bohemian Rhapsody - 2011 Remaster haha )


Idag har jag faktiskt varit ganska så duktig måste jag få tycka.

Ställde klockan på elva men råkade sova till ett.
Då gick jag upp och gjorde en fet brunch med min syster och inttog den framför scrubs.

Sen har jag städat på rummet och skrivit ett "hejjagvillkommapåintervju"-brev till brändåsen.

Ska försöka få helgjobb där :)


Ah, det var allt.

Ja, jag sa ganska så duktig, bad inte direkt om ett nobelpris 

Fick även ett mycket glatt besked
- mina nycklar som nån tog tillsammans med min jacka på setra har hittats i ett annat skåp! Awesome :)
Så nu slipper jag köpa ny skåpnyckel och hela dendär shohejjen.





Nu känner jag för attt mysa lite ( det gör jag iofs typ jämt )




så nu ska jag ta och göra lite persikote ( Min nya drog)  och ta min choklad och krypa ur jeansen och in i ett par mjukare.
Köra det racet liksom.

Och sen, skulle jag bli förvånad om jag hamnar framför något annat än one tree hill.

So that is where you'll fin me! heheh.

Pusss o hejdå






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar