lördag 27 augusti 2011

okej killar, ni har rätt

Kvinnans hjärna är nästintill omöjlig att förstå. Förstår inte på min egen själv ens.

Nyss susade jag fram i båten,i solen.
 satt så långt fram så att inte båten syntes under mig så det kändes som att flyga på vattnet.
 Jag var så jäkla glad så jag satt typ och skrattade rakt ut, det fanns inget dåligt över huvud taget i hela mitt liv.

Men nu, sitter jag här.
Inget har förändrats alls men jag mår såååå jäkla dåligt och är fett deppig haha.

Kanske är det dåligt blodsocker or somtinn like that men jag känner mig som tråkigast och sämst i världen just nu.

Tänkte bara att ni ville veta det,
och killar. jag förlåter er ifall ni inte hänger med i svängarna med oss tjejer och våra humör. Det gör vi knappt själva ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar