lördag 13 augusti 2011

tillbaka!

Färdig med att ha lurat i småbarn att jag kan spela fotboll.

Gick ganska bra tror jag , några idioter gick nog på det tillomed.

Nu är jag löööööööst trött o ska ta mig en dusch och en eftermiddagslur för att få energi till kvällen

Vi ska ha hit folk. Pappas tränare-kompisar med familjer-folk närmare besämt.

Hur det ska gå har jag ingen aning om haha.

Tove har vän här så hon kommer ju dissa mig och dom familjerna består av barn i annas ålder.....kaozåldern alltså

Får väl gömma mig ensam i ett hörn nånstans, eller kanske tvinga aron att umgås med mig... hmmmm. luring. Rapporterar om hur utfallet ter sig ikväll





VÄRT INLÄGG kände jag, men jag skriver bara för att jag ska slippa gå ner och duscha för jag orkar verkligen inte det........
fördriver tiden så att säga.............


tog en fin bild.

Det är en visselpipa som jag så mystiskt suger på, ifall ni undrar.
AHJA nu luktar jag säkert svett också.
 måste duscha



hejdå , pusssssss <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar