tisdag 9 augusti 2011

Just nu, då och sen


Just nu sitter jag och myser med mig själv och med min dator på altanen.
Har filtat upp mig lite och sitter och chillar och andas den fina regnluften.
Älskar regn.

Här satt jag hela kvällen igår med aron och diskuterade allt mellan himmel och jord. Och helvete.
Det var skittrevligt, få lite sällskap efter två veckor i celibat.



Imorse vaknade jag redan vid halvelva och var skitpigg! 
Lite feber och ont i halsen, men det är världsliga saker det där.

Bra dag har det varit hitils. Jag och datorn och musiken.Snart ska jaga åka till affärn och köpa vitlöksbröd , ostsås, bacon och munkar, 
sen ska mina systrar och jag laga middag, kolla på film och mysa i våran ensamhet eftersom mom and dad är iväg och töntar sig med bio och restaurang, dom har 8årsbröllopsdag :) 


Så så ser min dag ut, feint! 


Lyssnar på adams ray's sommarprat också. 
Ganska bra men det knasade precis så nu är det avstängt.




AHJA

hejdå :)) 

Bruce Springsteen & The E Street Band – Into The Fire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar