söndag 28 augusti 2011

marieberg och fjutbolll

Så har min dag sett ut!

Slängdes upp kvart över nio imorse , åt frukost, duschaaaa, och fixade mig och drog till marieberg med familjen


woop wooop

Lallade runt där ett tag, växlade pengar, kollade affärer, åt och ja.
lallade helt enkelt'


Hittade mycket mysiga tröjor, skjortor och halsdukar men jag hittade ingenting perfekt så jag köpte inget.

Förutom en liten söt kalendergrej till skuulan.
den.


Sen åktes det hem, kollades på one tree hill och sovs.(vaknades fem i fem )
Klockan fem åkte jag och sister och kollade på fotboll, hbg mot vretstorp.
Untzuntzuntzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 3 - zero till vretstorp.

Nu ska jag käka massa mat, massa chips och kolla på massa bra film eller nåt.
Har lite damp, är skittrött ena sekunden och aspigg i andra.

Hmhmhmhmm. lauring.

Menn ni får ha det så bra .pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar