torsdag 11 augusti 2011

Åhå hoppsan

fick ett liten dos av blogglust!

Den har inte infunnit sig idag alls,

 men nu när jag la mig tillrätta i sängen med en ljuvlig kopp persikote och ett mycket hemskt one tree hill avsnitt ( inte för att spoila för mig själv men inom 30 minuter är keith död )

BAM



fick jag lust att blogga.

Idag gick jag hurtigt upp klockan 10 och mätte febern till 37.2. Helt okej.

Så jag gick o keeka breakfust och dammsög hallen och köket ( like, what?

och sen städade jag och sister våran toalett.
Asså inte själva toalettprylen... 

Men vi slängde ut massa skit som var därinne och började planera en omtapetsering mm! 


en snabb dusch hann jag med också, och sen kom anna och linnea! :D 




lööst gamla bilder men det var dom jag hittade nu, haha :)


Vi satt o pratade hela eftermiddagen
, om allt möjligt trevligt.
Bastanken med träffen var att planera till på lördag, vilket vi också gjorde.
Pappa har nämligen bett oss tre att hålla i en träning med flicklaget han tränar.
Så sagt o snart gjort så tog vi på oss det, alltså bestod cirka en timme av planering av en aaawesome träning som vi ska plåga småflickorna med hihihi :D

När dom två hade åkt hem så tryckte jag i mig två hela hamburgare och sen har jag typ...
bara chillat runt.

Sådär som bara jag kan liksom.

Somnade i kökssoffan vid nio och vaknade och tog en kopp kaffe.

Så well, jag är pigg nu iallefall! 



Men inatt ska jag ta mig en god natts sömn för imorgon är det kubbmatch på elitnivå som gäller.
Edlund vs Åkessons vs Blückerts.

There will be blood.




bilder från förra årets blodgjutning



Hörs nog mer imorgon. Är sugen på att musikblogga lite.
Var ett tag sen nu.

PBOSSSSS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar