onsdag 5 januari 2011

white trash party.





Hej tomtarna mina :) 
Jag ligger i raggsockor, mjukisbyxor och en bigmama tshirt i min säng, med gårdagens smink på mig och ett tuggummi istället för tandborstning.


Känner mig som en whitetrashwhorebag. Typ 


Men så går det när man inte planerar osv.. 




Gårdagen var särdeles trevlig :)
Jag åkte till örebro ( efter många om och men ) med de fantastiska tjejerna , Ella, Bella och Ida! 

Vi hade det skittrevligt och gick runt i butiker, snackade skit och drack chailatte. Trots axlar och sträckningar och snö så tog vi oss fram på gatorna med en jäkla fart. Förutom när vi trilllar, riiiiiiiiiiiight bella? ;)
Aja, Ella och Ida stannade i örebro och kollade på bio medans bellabus och jag åkte hem.
Jag gick och köpte tuggummi med tant-halstabletterssmak och gick sen hem till amanda.Även det i en jävla fart. Förutom när jag trillade.........
Jävla is.



Hursomhelst, 
vi skulle åka till kumla var planerna men efter ett kraftigt folkavfall beslöt vi oss för att stanna hemma. 
Efter ett tag så knatade vi iallefall till ica och sedan vidare till emil för att spendera kvällen där.
Haha, genier som vi är så fördrev vi tiden mellan ica och netto ( när vi gick alltså) med att diskutera hur det skulle bli om amanda kunde förvandla vatten till oboy?
En mycket bra och intelligent diskussion, vi kom fram till att vi skulle bli legendariska. Bota svält och göra alla företag i brasilien så dom gick i konkurs... Orsaka lite acne härodär.
Jaja, vi kollade på INCEPTION, världens mest mindfuckande film.... men nu har jag sett den iaf :)
Sen kollade vi på män som hatar kvinnor & family guy /starswars nanana.
Och promenerade sen hemåt...
Nu ska jag ta mig nåt o äta och hoppa in i duschen , för att sen åka buss till hallsberg och fika (:

VIhörspussssssss!










You don't have to believe me
But the way I, way I see it
Next time you point a finger
I might have to bend it back
And break it, break it off
Next time you point a finger
I'll point you to the mirror

If God's the game that you're playing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar