fredag 28 januari 2011

ingen annans fel

att jag stöter på problem



Jag sätter näven mot hjärtat och känner slagen mot handen, är pulsen för svag?

Nej förfan, begrav dendär tanken, man är ju ung och frisk ,


 fåglarna dom sjunger visst
 måste acceptera att ibland är vissa stunder piss.

har fått mitt hjärta krossat, och kanske krossat några.

Har gått igenom regn och rusk som har kostat tårar.
Det kan jag konstatera, men det är ingen konst att leva.
man kanske missar några chanser men det kommer flera 

har levt i motgång
har levt i tvärtom
har alltid nöjt mig med mindre än vad jag bett om
har aldrig gapat efter mer jag behövt
men vissa minnen sitter fast till den dagen jag dör.

Ingenting kan sänka mig nu
för det vi hade då är inget jag kan tänka mig nu

å jag hoppas det finns något som kan skänka mig tur, för det jag har får inte glida mig ur händerna nu
(kom då) 
tills jag inte pallar mer och vi kan låtsas att det regnar tills nån faller ner
kalla det kärlek eller vad du nu vill kalla det
aldrig mer, jag säger aldrig mer








sjukligt bra där. kan identifiera mig med delar av texten, det gör skiten bättre <3


Är nu helt seriöst bloggberoende
har jag gjort 4-5 blogginlägg idag?

Flow + fritid 


Men nu såg jag på klockan att jag ska iväg om en halvtimme, så det kanske inte blir ett så långt blogginlägg som jag hade tänkt...............

ska fräscha till mig och sen åka och mysa med lite trevliga människor hos walle.
HA EN BRA FREDAG LOVERS

märk väl att jag har spenderat hela min eftermiddag på er,
har bara gjort det + varit lite baddmann och brännt skivor till syster.

så be greatful osv
PUSS HEJDÅ




coool chei

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar