torsdag 20 januari 2011

sitter och 1.avnjuter lite musik och 2.tar vackra kort

musiken :
LYSSNA
och nu är jag seriös



















haha slutet på den sista är bäst...
här hittar ni även en tung remix som ni faktiskt bör lyssna på

reggae, det visste ni inte iguess?
hih

Jo. det är kind-of mitt guilty pleasure, och har varit sen jag typ låg i magen och mamma gungade runt till bob marley.

Men det kommer och går iomed att jag inte är och kollar runt så mycket och de flesta ber en att stänga av när man sätter på det :l
 men när man väl börjar gräva lite på youtube så hittar man så jävla mycket fett, det är en sjukt underskattad genré..
Musik att gråta, skatta, slåss, sova och vara lycklig till lix.



korten:
en fiiiiiiina pics beställd
köp en få två köpeeeeet vetu


märk väl fötterna i bakrunden, det var det jag lade krut på



why the ...?

non editing : örkar inte mwohohahaho
none makeup : bad på idrotten idag
ugly-ass hörlurarna : familjen vill inte lyssna på min musik och jag kan inte för allt i världen mana mig till att gå upp o stänga dörren mellan mig och tv-rummet. dom är precis lika envisa dom.
unserious poses : WHY BE SO SERIOUUUUS
purple filt over me : Det är kallt.
englischa språket : iiiiingen vet.



avslutar detta meningsfulla inlägg med ett galet bra citat som inte passar med det snarast oseriösa temat.




"An eye for an eye only ends up with making the whole world blind"
 / Gandhi

hittade det nyss, var därför tvungen att lägga upp det förstår ni.

PHUSS, HA DET BRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar