lördag 8 januari 2011

skall (eller iaf vill ) inhandlas snarast


HÖGA BYXOR!!!
ska så jävla inhandlas!
har haft ett grymt par, har två,tre höga jeansshorts och jag köpte rätt nyligen ett par "höga" men dom är inte så höga som jag vill ha dom , plus att dom är för stora :(
så om nån hittar ett par tighta,högasomfan och helst mörka så får ni höra aaaaav er : D 



vidare så finns det mer eller mindre livsnödvändiga saker som jag vill ha .
vilka är följande ( i nödighetsordning)  :
1. Iphone 3gs funderar jag på. Jag ljög om det där med nödighetsordningen på den här eftersom jag faktiskt klarar mig utan, men den kommer behövas snart när min mobil tar pension.
2. ETT TÄLT
som jag ska slå upp i hallsberg. sådeså
3. Ett capo till gitarren, för det är handikappat annars.
4. EN POLAROID KAMERA! 
dom hade en sån i ett av klippen på atl som jag kollade på och det vore ju bara döcoooooolt att ha en sån.
blir lite cool stil på korten också.
säkert skitdyrt
5. En scrub till kroppen, min är  slut och jag överlever inte många dagar till.
men alla jag har kollat på luktar gubbe
6. usb-minne!
eftersom det separ att skicka skolarbeten mellan datorerna via msn eftersom jag har olika versioner och glömmer att spara och man kan inte skicka hur stora filer som helst 
osv
osv
7. hårmousse, eftersom jag kanske dör annars.
*meh, ge dig...*

jag är seriös, möjligheten finns och är stor
8. HAHA nej inte en sax :) 
ska klippa & färga håret här i dagarna, eftersom det ser förjäkligt ut i nuläget.
torrt ( okej, vinterns fel), utväxt, slitet.
så saxen fick representera det...

tänkte mig nåt sånthär:


















eller




THIHI
eller? 
vi får se hur det blir... ;)


det var allt för mig, nu ska jag sova och det BORDE NI OCKSÅ GÖRA
fy att vara vakna såhär sent
gonatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar