måndag 31 januari 2011

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29  Mina ambitioner
Dag 30  Ett sista ögonblick



Ja, den här listan var ju bara förjävla tråkig.

Asså, seriöst jag vill ju inte ens veta dom här sakerna själv, hur kul är det då för er att läsa dom? 
Lite pinsamt är det ju att jag har suttit i min bitterhet och tjurat på alla andra bloggare som också har lagt av men
vafan konstigt ..
Jag har hittat en mycket roligare lista som jag kör på istället.




Är inte direkt på nåt toppenhumör justnu, ( haha, detta kan tove intyga )
eftersom efter varje mening jag skriver måste jag typ lägga mig ner och hosta upp min mage.


oooooooooooooooh va synd om det är om dig,lisa, snälla prata om nåt annat än din jävla hosta, det är ju inte direkt så att du är döende

nej det tänker jag inte göra.

Var till skolsyster idag och tjöta lite, men det enda jag fick ut av det var att jag skulle "vänta ut det".
Lätt för henne o säga osv, det är ju inte direkt hon som går runt som ett missfoster och hostar ner alla.

Aja, mr.X gav mig nåt recepthostmedel nu som jag nyss klunkade i mig, hoppas att det hjälper lite..
Är nog hemma imorn :/

skulle inte gått idag heller, men nu fick jag dendär jävla skitredovisningen gjord iallefall, gött är ju  det :)
Riktigt bra gick det också , hehehe. 
Emma och jag är kungar fifan.
Annars inte denna dag bjudit på speciellt mycket intressant.
Hörde denna oerhört fina lilla låt :

Annars har jag mest nivet.. rullat runt.



Nej nu räcker det.

JAG SKA
- sluta tycka så oerhört synd om mig själv
-koka te
- crack open ett nytt avsnitt big bang theory



Det blir bra mohahahah

hejdåbitches <3









PS.

Irriterande : Min sovtröja for now, en gammal såndär gul landslagets fotbollsskola ligger precis i ögonvrån och varje gång jag ser den så tror jag att det är en chipspåse.


?
tjokt barn, jatack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar