måndag 31 januari 2011

GAAAAAAAAAAAAAH, GOING CRASY

seriöst det här är fan helt jävla galet

helvete va trött jag blir, jag ska sluta läsa bloggar, helt och jävla hållet!

jag har klickat runt en hel del denna eftermiddag och seriöst, jag blir inte klok på detta ._:

jag svär, allllllla bloggare och då menar jag alla.  kända som okända
Skriver bara, bara , bara om hur smaaaala dom ska bli

"åå jag är så fet nu, MÅSTE bli smal till sommarn"
"åÅÅ jag är så hungrig men jag ska inte äta, ska vara nyttig!"
"måste sluta äta såhär, nästa vecka blir det ändring!"
"ät bara barnmat!"
"jag har blivit så tjock, måste fan banta"
"ååå gemig denna kropp ( victorias secret modell )"
"jag orkar inte träna men jag MÅSTE nu, måste bli av med allt hull jag lagt på mig : ( "
"var så duktig idag , åt baaaaaaaaaara sallad och drack vatten"

jag blir så jävla trött

visst det är era kroppar.gör vad fan ni vill , svält er om det är ni måste göra för att bli lyckliga och känna er omtyckta.


visst det är era bloggar, tjata om samma jävla utttjatade och döda ämne om ni känner att det hjälper.


Jag blir fan illamående, ge er nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar