tisdag 25 januari 2011

jag är en jävel.....





i mörka tider som dessa, har jag hört att man ska skriva listor över saker man är bra på.
så jag tog mig i kragen och gjorde det.

 Nivet, för mitt eget goda självförtroende och positiva självbild.



jag är väldans bra på att....

....fika
.....sätta upp mål att inte följa dom
.....brygga te
....baka bullar
....lyssna på musik
.....sova
.....glömma saker
.....alltid göra saker i sista stund
.....optimisera tid
......springa till bussen
.......glömma läxor
.......få min vilja igenom
.....gilla saker på facebook
.....skratta
.....ge upp
.....FIKA
......jobba utan allra minsta effektivitet
......byta samtalsämne
.....undvika jobbiga situationer
......duscha
.....blogga, när jag har lust.
.......skjuta upp saker
......tugga tuggummi
.......frysa
.....dra dåliga skämt
.....skratta åt dåliga skämt
.....vurpa 
....skratta åt ingenting
.....bli sjukt ledsen för typ en nagel går av
.....bli galet lycklig av minsta lilla
.....dricka kaffe
.....smsa
..inte städa
.... vara  människa ? 

:) 



sikken jävel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar