lördag 29 januari 2011

alvedon, hostmedicin och riskaka

Såpass glassig är jag såhär på kvällskvisten.
Tänkte att jag ska slå på stort nu, det är ju ändå lördag och allt.

Nädå, jag har faktiskt köttat ikväll.

Jag fick ett galet craving efter pizza i eftermiddags, verkligen sådär
" Jag-skulle-helt-seriöst-döda-för-en-pizzabit-just-nu" gånger ca 3000.
Sen gick detta över till ett enormt chokladsug...

Jag tog en raid genom huset och grävde fram allt onyttigt som fanns.
 Jag hittade: nougat, mörkchoklad och lite mysiga ostringar.
 Detta är nu uppätet och jag återgår till gårdagens diet med diverse DRUUUUUGS.

Eheh. Men jo, det är faktiskt rätt så synd om mig dessa dagar...
Jag har träningsverk i magen av att hosta så mycket....
När jag ska sova så hostar jag tills jag är klarvaken,
Jag får ont i huvudet av att hosta så mkt, och aaa det suger rent sådär almänt.

HAHA igårkväll/natt när jag skulle sova, så började jag hosta, då hörde jag ett "KLICK"

Sen slutade jag hosta, och allt var helt tyst.
Sen hostade jag igen, och så hör jag "KLICK"


detta upprepades några gånger och i was like "what the fuuuuuuuuu....?!"
började misstänka en råtta.¨


Nu i efterskott förstår jag ju att det låter lite overkligt men i mitt halvvakna tillstånd så var jag övertygad om att en råtta eller iallefall en liten mus hade tagit sig in på mitt rum,och typ, klickade
 fatta att jag inte kunde sova då eller...

Men sen visade sig att det var tove som klippte naglarna ( klockan 4 på natten, don't ask why....)
och då kunde jag somna tillslut haha :)



Well, gårdagen var mysig. 
Richard och jag bilade till östansjö och spenderade kvällen där med emil,niklas,eggi,albin,elvira,amanda,anton och så självklart, wallelelle.

VI spelade lite kort och kollade på film och tjötade. nice :)

Dock blev det lite krångel när vi skulle hem med 3bussen på natten sen...
Jag vet inte om vi missade den eller om den var jävligt sen .... hursomhelst

Vi stod där och frös, richard amanda elvira och jag, så kommer det en bil åkande..

Den åker in till kanten där vi står , stannar och vevar ner rutan ...
Och jag ba," omg.. nej jag vill inte ha ditt godis :< "

men sjukt nog så visade det sig att det var richards pappa ( ! ) som vi som tur var fick åka med hem...

Galet skönt... slippa stå där hela natten och frysa, eller gå tillbaka till walle och få sova på golvet..



Idag har jag varit rejält jävla duktig och både städat, lagat mat, gått på promenix och tillomed pluggat litelitelitelite :)

Förutom det har det inte hänt ett piss... Var hemma ikväll o kollade på film med familjen och ja .
åt.

chocolate och je'taime (?) paris stod på filmschemat, två riktigt bra filmer måste jag få säga.


Johnny depp är ju så jävla ätbar också, det gör ju inte den förstnämda filmen någe sämre....

Je'taime ( fortfarande frågetecken, vet inte hur det stavas ) Paris var också jäkligt bra..
Det var liksom typ minst tio olika småfilmer med varsin regissör som alla handlade om kärlek, typ.
 Och ja, alla var franska...
skitkonstig ibland men ändå bra...






Sådäääääääär, nu är ni fulltuppdaterade på mitt liv :)

Nu kan ni gå till sängs, gå upp eller vad det är ni ska göra härnäst,
 förhoppningsvis, med ett stort lugn inom er.
Se det som ett stort tomrum som äntligen blivit ifyllt.

Det enorma intresset om vad jag gör och tänker i detalj, har nu stillats för stunden hos er hoppas jag.

För ni är säker görintresserade.


bradet, annars skulle ni inte sitta på erat fina lilla arsle justnu och läsa min blogg, riiiight?

Ahja, godnatt

snabbt tagen bild från igårkväll
bättre än ingenting

hiiiiiiiiiiiihihihi
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar