söndag 30 januari 2011

welcome to my crib

Har lite dåligt med inspiration just nu, men detso mer dö-tid.

Jag tog lite kort på mitt rum för ett tag sen , när det var städat och fint, och jag tänkte slänga upp dom nu.


So this goes out to all of you that have not had the privilage to be in my ruuum yet.


Vi börjar meeed : 


Det bästa.
Mitt skrivbord där det finns allt man kan vilja ha.
Nuförtiden står även en liten buddhastaty och myser i ett hörn



en......vägg.
Det är en liten egen skapelse som ursprungligen var en almanacka.
 men jag styckade den och klistrade upp den på väggen.



en hylla rätt o slätt.
Med lite skivor, de bästa o snyggaste ;)


En till hyllla.

Klockan fick jag i julklapp för jag alltid går försent till bussen.
den har tyvär inte hjälpt så mycket, men jag gillar den.
Discokulan är awesome, för när solen ligger på så gör den solkatter i hela rummet :)
Och granen talar för sig själv.
 Den kan blinka. 
Awesomeness



en liten gosvägg. 
Det har tillkommit en liten bild med texten "you better lose yourself in the the music, the moment"
och en lapp från David & Goliataffären i London sen bilden togs.




så ser det ut på håll.


Såhär ser min lill-spegel ut.
Den har aldrig blivit tvättad, det kanske syns.
Här jag slängt upp lite saker som jag tyckte var fina haha.

såg nu att kortet har hasat ner och mosar "princess"-lappen. 
får fixa det.
det är en sånhär grej jag har, fast svart.
en sån ehehheheeeh.
bilder från ikea (:

Skitsamma, vi fortsätter

Pappa har typ byggt in en hylla in i väggen, som jag har fyllt med diverse göttigheter.



mina favorithyllor där jag inhyser mina luktsaker, nagellack, krämer och hårgrejjer.


det här är enda bilden av min garderob som jag har eheh...

Hm

nu när jag väl gör det här kanske jag borde göra det ordentligt......

BRB TA LITE KORT PÅ MIN GARDEROB

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
..

tillbaka. Såhär ser det ut eheh.





okej nu ser vi mycket tydligt skillnaden mellan systemkamera och min webbcam.
Men ni kanske får en blick över det iaf ;) 

två spegel-skjut-dörrar. Bakom ena finns en pinne, och bakom den andra finns det lådor.


tog mig även friheten att ta ett kort på min underbara fotölj som inte fick nåt eget kort.
Den brukar vara överfylld med kläder och skit, men nu är den ganska tom....
Fett skön, jag typ somnar i den


SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
så ser det ut, där jag i princip lever hela dagarna när jag inte är i skolan...

Nu var det ju städat på bilderna, men alltid annars så står det tekoppar över hela rummet, och alla stolar är fyllda av kläder.

Men såhär ser det ut när det är som bäst... Haha :) 

Aja, hare gött, kanske återvänder senare.... Justnu kollar jag på james bond och äter tårta.

pusss


edit. Fan va waist det känns att dom bara hoppar runt o förstör båtar,bilar och alla glasrutor dom kan  gitta och skjuter på varandra... Dumt att fucking mind their own buissness.. /Actionälskarn.hoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar