söndag 9 januari 2011




GOTT NYTT ÅR!



nu har jag äntligen fått den där känslan som alla tjötar så mycket om. nystart, nytt nytt, förändring osv.

Det som har varit hitils av detta år, har varit precis som 2010, jag har verkligen inte känt av nån skillnad eller nånting.


Men nu jäklar! 

*Imorgon ska jag boka gym-assistanstid
*jag ska få ordning på fårgelboet som just nu bor på mitt huvud

*snart börjar dansen igen
*Jag ska börja äta nyttigare eftersom mamma och pappa har börjat viktväkta ( dock får jag inte dricka deras blåa mjölk osv :<  ) 
*Jag ska försöka skaffa ett jobb
*fortsätta spela gitarr, det börjar gå bättre nu.

alllt medans dagarna blir längre, ljusare och varmare.
Idag återinvigde jag min älskade vårjacka och snart kan man gå ut i tygskor igen utan att frysa ihjäl och drunkna.

Liksom ah, nu börjar det rulla.
Sen blir det sportlov och efter det påsklov. Sen huxflux är det sommar! 

Typ så känns det nu, jag är jävligt optimistisk men det kommer bli guld!
Kan tillomed säga att jag ser litegrann fram emot att gå till skolan imorgon  och träffa mina rara flickor i klassen...
Får se hur länge denna "high-on-life-kick" håller i sig, men just nu är jag bara jäkligt glad! <3



JÄÄÄÄ

PUUSS PÅ ER LOVERS

nu ska jag kolla på montypyyyython 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar