torsdag 13 januari 2011

issa's da shit!

Hellluuu :)
sitter mätt (pannkakor <3 ) o nöjd o nyfrissad framför magnus och brasse "varning för barn".

 Har det riktigt gött faktiskt.

Måste till o börja med ge en massa cred till Issas Frissa, där jag klipper mig!
( ligger  mittimot busstationen, brevid grillen där vid CC)
skitbra,hon är enda frisören som jag har träffat som faktiskt gör som man säger.
Eller, liksom fattar vad man menar när man säger att man bara vill toppa sig :]
 Alla andra säger " Jaha, vi tar bara topparna då? :)"
och BAAAAM så är hela håret bortklippt.

Skittrevliga flickor där också, vi satt o drack kaffe och åt kaka och diskuterade armhår. Hahah : ))

En bild kan ni få imorgon när jag kommer hem kanske, för just nu är det uppsatt och obra.
Blev inte så stor skillnad, klippte upp lite och la i mer o lite ljusare slingor, men jag är fett nöjd! :)

Är på skitbra humör nu, hihi, till skillnad från igårkväll ;)

Idagdagen har varit så jävla awesome..
Vi åt kärleksmums ( dock tycker jag att det låter gay, vi kallar dom fiffirutor att my house. )

(okej det lät också jäfligt gay)
men nivet

sånadeer.

Å så hade vi ju en håltimme, och skitlång lunch , så det var nice.
HAHAHAh vi kollade på björn gustafsson, wow jocke och beatboxarn , gjorde min dag!

"för i HELVETE, lars olof!"
" vet du vad du är lars olof? du är en ninja!"
"här kan man va, här kan man va, här kan man va...."

Och somsagt, dagen rullade på.
tillls idrotten kom, och vi hade tillsammans med samhäll och omvårdnad.
jag valde basket.
anton valde basket
miran valde basket
jönsson valde basket

it was war.

And Antån and I won. 
we fucked the rest.
 Han iaf. 
Och jag med.

Seriöst, en liten djävul tänds inuti lilla mig när det är idrott, jag kan inte satsa typ 50 % ,fast att det inte ens är seriöst...
speciellt inte när miran ( som innehar liiite för mycket självförtroende ) säger att jag inte kommer få göra mål o att han ska vinna nananana.
då tänder det hus i helvete på mig och jag kör tills jag spyr haha..
så nu är jag galet död i hela kroppen..

Men är ändå, somsagt, på flythumör.
HAHAH :
"asch sture, vad du är tarvlig"



galet bra hahahha.



right now, 
ego giiirrrl


possi possi shäphää
heidå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar