torsdag 27 januari 2011

förbra fan .. . . . .. . .

Kapellet – Bida Din Tid


Hellu : )

sitter och stör mig galet på alla miljarder musik-pauser i "bästa femman" och verkligen hoppar upp o ner.
sjukt nervöst.
Tomas och Emily representerar fredriksberg.
uuuuh jag dör.


kom igen nu, lilleman



Idag tog en "åh-vad-synd-om-mig-det-är"-eftermiddag och har därför chillat maximalt med te, pappatröjor och marmelad i sängen. 

Har nynnat precis hela dagen på låten som jag länkade längst upp, sjukligt bra :)


IMORGON ÄR DET FREDAG, så jävla aweseome!
veckan har sagt schluuuuurp faktiskt, skitskönt.

Imorgon ska jag ta tummen ur arslet och försöka spendera min kväll med mina apor i hallsberg, det var alltför länge sen nu :l


annars, inte miicket.

livet rullar, jag rullar.
kanske blir lite bigbang theory senare ikväll.
går till 10:20 imorn. trååååkigt.



BLOGG YA LATER LOVERz


hihih fina den



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar